Här kan du läsa mer inför ditt besök på Orionteatern.
Orionteatern
Katarina Bangata 77
116 42 Stockholm
Buss 76 — hållplats Ljusterögatan (20 m promenad)
Buss 3 — hållplats Gotlandsgatan (400 m promenad)
T-bana — Grön linje, hållplats Skanstull (900 m promenad)
Tickster hanterar biljettfrågor och byten av biljetter senast 48 timmar innan en föreställning börjar.
Kontakta Ticksters kundservice:
support@tickster.com
+46 (0) 771-47 70 70
Orionteaterns biljettkassa är öppen 30 minuter innan våra föreställningar börjar. I biljettkassan går det bra att betala med Swish eller kort. Vi har tyvärr ingen möjlighet att ta emot kontanter.
Orionteatern kan även fakturera bokningar om 10 biljetter eller fler. Vid fakturering är det viktigt att alla underlag är returnerade och att fakturan är betald innan besöket.
Du som använder rullstol köper biljett genom att maila till info@orionteatern.se.
Orionteatern strävar efter att vara en tillgänglig plats. Alla våra scener och offentliga utrymmen är försedda med ramper och rymliga in- och utgångar. Våra publikvärdar kan ofta vara behjälpliga under ditt besök — har du en fråga eller ett särskilt behov är det bara att maila till info@orionteatern.se.
I Orionteaterns café säljer vi alkoholfri dryck, kaffe, fika och lättare tilltugg. Alkohol serveras under vissa föreställningar — då går vi ut med info om det i förhand.
Vill du äta före eller efter föreställningen kan vi varmt rekommendera våra favoriter i området:
Babajan, Bleck, Elefantpojken, Elies, Urban Deli Nytorget, Cafe Nizza och Bar Agrikultur.
Vid inställt evenemang blir all publik personligen kontaktade av Orionteaterns personal med vidare information.
Om ni har kvarglömda saker kan vi inte garantera att dessa hittas igen, men vi ska leta!
Kontakta oss på info@orionteatern.se.
Orionteatern tillåter inte att publiken fotograferar, filmar eller tar ljudupptagningar under föreställningarna.Telefonen bör vara avstängd eller på ljudlöst innan du går in i salongen, det är sen gammalt.